Διαμαντής Καρασούλας: Διαμαντής Καρασούλας: «Επικίνδυνη για το Κίνημα η ηγεσία της Νεολαίας των ΑΝΕΛ»

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Διαμαντής Καρασούλας: «Επικίνδυνη για το Κίνημα η ηγεσία της Νεολαίας των ΑΝΕΛ»


Όλοι όσοι οραματιστήκαμε πριν από δύο χρόνια στους Ανεξάρτητους Έλληνες το χτίσιμο μιας μεγάλης, ανοιχτής, πατριωτικής Νεολαίας που θα αποτελούσε την αιχμή του δόρατος στον αγώνα κατά του Μνημονίου και της υποταγής, στον αγώνα για τις εθνικές Ιδέες και τα δίκαια της Πατρίδας μας, είδαμε τις προσδοκίες μας μέρα με την μέρα να γκρεμίζονται από την αχαλίνωτη επιθυμία κάποιων για την γρήγορη ανέλιξή τους στις καρέκλες της εξουσίας.

Ενάμιση χρόνο μετά το ιδρυτικό συνέδριο της Νεολαίας, η ηγεσία της απέτυχε ολοκληρωτικά να κάνει το μεγάλο βήμα, να εκφράσει την πλειοψηφία της νεολαίας του τόπου μας, να μπει δυναμικά στους χώρους εργασίας των νέων, στα πανεπιστήμια αλλά και στο πεζοδρόμιο των διεκδικήσεων. Απέτυχε ολοκληρωτικά να ορθώσει σοβαρό πολιτικό λόγο, να παρέμβει στα πολιτικά πράγματα και τις εξελίξεις, να βγει μπροστά σε οποιοδήποτε εθνικό ή κοινωνικό ζήτημα.

Ενάμιση χρόνο μετά το ιδρυτικό συνέδριο όχι μόνο δεν δημιουργήθηκαν τοπικές οργανώσεις της Νεολαίας σε κάθε νομό αλλά είμαστε η μοναδική κομματική νεολαία στην Χώρα που δεν έχει ακόμα όνομα και λογότυπο(!). 

Ενάμιση χρόνο μετά το ιδρυτικό συνέδριο, η Νεολαία του Κινήματος από μια μεγάλη πολιτική νεολαία με εκατοντάδες ενεργά μέλη, μετατράπηκε σε σε μια άχρωμη, άγευστη και άοσμη παιδική χαρά και φιλανθρωπική οργάνωση συλλογής τροφίμων, σε μια μικρή ομάδα ανθρώπων σε σημείο που η Εκτελεστική Επιτροπή να μην μπορεί να συνεδριάσει αφού δεν μπορούν πλέον να συγκεντρώσουν ούτε 40 από τα 80 μέλη του οργάνου με αποτέλεσμα να γίνονται σημαντικές ψηφοφορίες μέσω... e-mails!

Προφανώς κάποιοι δεν ήθελαν μια μεγάλη Νεολαία με πολιτική παρέμβαση και σχολή παραγωγής νέων στελεχών αλλά μια μικρή και ελεγχόμενη ομάδα άβουλων χειροκροτητών και υμνητών της αλάνθαστης Προέδρου, στο βωμό των φιλοδοξιών της οποίας θυσιάστηκαν οι αγώνες και οι προσδοκίες όλων μας για μια άλλη, πολιτική και παρεμβατική πατριωτική Νεολαία. Η ηγεσία αυτή είναι τόσο αδίστακτη όσο και επικίνδυνη για το Κίνημα.

Η διαγραφή μου από αυτή την Νεολαία λοιπόν, αποτελεί για μένα τίτλο τιμής. Ειδικά όταν μέλη της Επιτροπής δεοντολογίας που αποφάσισαν την διαγραφή μου υποστήριζαν προεκλογικά ανοιχτά, υποψηφίους μνημονιακούς δημάρχους της ΝΔ. Άρα είμαι στο σωστό δρόμο.

Με την ομιλία μου στο Ιδρυτικό Συνέδριο της Νεολαίας έκανα εξαρχής ξεκάθαρες τις θέσεις και τις προθέσεις μου αλλά και το ιδεολογικό πλαίσιο μέσα στο οποίο συμμετέχω στο Κίνημα και την Νεολαία των ΑΝΕΛ. Τα μέλη του Συνεδρίου ενέκριναν την παρουσία μου με την ψήφο τους και με εξέλεξαν μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, στην 10η θέση από τους 80.

Πριν από 4 μήνες κλήθηκα από τον πρόεδρο της επιτροπής δεοντολογίας της Νεολαίας σε μια "φιλική" συζήτηση όπου μου ζητήθηκε "ευγενικά" να σταματήσω να μιλάω εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ και των... λαθρομεταναστών. Ξεκαθάρισα ότι εκπτώσεις στις ιδέες μου δεν κάνω. Αφού μέσα σε ενάμιση χρόνο κατάφεραν να διώξουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο απ' τη Νεολαία σχεδόν όλα τα άξια και ικανά στελέχη, ήρθε η ώρα και της δικής μου διαγραφής. Χωρίς καμία ενημέρωση, χωρίς να μου δοθεί καν το δικαίωμα της απολογίας, χωρίς καμία σοβαρή και ενυπόσταστη κατηγορία προχώρησαν στην διαγραφή ενός εκλεγμένου στελέχους της Νεολαίας του Κινήματος με "δημοκρατικές" μεθόδους που θα ζήλευε ακόμα και ο Κιμ Γιονγκ Ουν.

Στην ενασχόλησή μου με την πολιτική έχω αποφασίσει να μην παπαγαλίζω κομματικές κασσέτες, να μην στρογγυλεύω τις απόψεις μου χάριν της πολιτικής ορθότητας, να μην συμβιβάζομαι με την αδικία, να μην υποκύπτω στους ισχυρούς, να μην κάνω εκπτώσεις στις αρχές και τις αξίες μου. Έτσι ξεκίνησα και έτσι θα συνεχίσω. Σε αντίθεση με κάποιους που βλέπουν την πολιτική ως μέσο προσωπικής καταξίωσης και καριέρας, προτιμώ να την βλέπω ως μετερίζι ιδεολογικού και κοινωνικού αγώνα. Τους αφήνω στον μοναχικό δρόμο της αποτυχίας τους. Συνεχίζω μέχρι τέλους υπερήφανος, με ήθος και καθαρή συνείδηση όπως ξεκίνησα. Δυνατά και πατριωτικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου