Διαμαντής Καρασούλας: 92 χρόνια από το θάνατο του Ίωνα Δραγούμη...

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

92 χρόνια από το θάνατο του Ίωνα Δραγούμη...

του Διαμαντή Καρασούλα

Σαν σήμερα, πριν από 94 χρόνια έφυγε από τη ζωή ο μεγάλος Έλληνας πολιτικός, διπλωμάτης, στοχαστής, συγγραφέας και αγωνιστής της απελευθέρωσης της Μακεδονίας, ο Ίωνας Δραγούμης. Δολοφονήθηκε άναδρα από ανθρώπους του Ελευθέριου Βενιζέλου στις 31 Ιουλίου 1920 στην περιοχή που βρίσκεται σήμερα το Χίλτον. 
Αυτό ήταν από τότε το ήθος της "Δημοκρατικής Παράταξης" και με τέτοιες πρακτικές επέβαλλαν τον "εθνάρχη" Βενιζέλο, αυτοί που αποκαλούν "δικτάτωρα" τον Ιωάννη Μεταξά.

Τα λόγια του συγκλονιστικά και πιο επίκαιρα από ποτέ: «Ο καθένας πρέπει να φαντάζεται ότι αυτός πρέπει να σώσει το Έθνος του. Πρέπει να φαντάζομαι πως από μένα μόνο εξαρτάται η σωτηρία του Έθνους μου και πώς, αν δεν ήμουν εγώ, δεν θα υπήρχε κανένας άλλος που να το σώσει, ή να μην κοιτάζω τι κάνουν οι άλλοι, αλλά να φαντάζομαι, μόνο πώς εγώ, έχω το μεγάλο χρέος της σωτηρίας... 

Δε με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το Έθνος και τον Ελληνισμό... 

Ο εθνικισμός είναι μορφή ενέργειας. Όλοι οι ενεργητικοί άνθρωποι είναι εθνικιστές, είτε το ξέρουν είτε όχι. Ο διεθνιστής είναι στοιχείο θανάτου για το έθνος του...»

Σήμερα που ο ένας με τα τον άλλον οι πολιτικάντηδες της Παράταξης σπεύδουν να δηλώσουν την πίστη τους στον Καραμανλισμό μπας και κλείσουν καμιά θέση για την "επόμενη μέρα", οφείλω να δηλώσω κι εγώ ότι η "καθ' ημάς" Δεξιά αν έχει κάποιο πολιτικό πατέρα αυτός είναι ο Ίωνας Δραγούμης. 

Γιατί η "καθ' ημάς" Δεξιά δεν προτάσσει τον φιλελευθερισμό που της σέρβιραν οι ξένοι αλλά την πίστη στο Έθνος και την Πατρίδα. 
Η "καθ' ημάς" Δεξιά έχει πατέρες αγωνιστές και εθνομάρτυρες σαν το Δραγούμη και όχι τουρίστες της Γαλλίας και πωλητές της Κύπρου.
Αυτοί σίγουρα θα ξανασκότωναν τον Δραγούμη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου