Διαμαντής Καρασούλας: Υφέρπων εθνομηδενισμός

Σάββατο, 19 Δεκεμβρίου 2015

Υφέρπων εθνομηδενισμός

γράφει ο Διαμαντής Καρασούλας

Την ώρα που η οικονομία συρρικνώνεται, το κράτος παρουσιάζει φαινόμενα παραλυσίας και οι πολίτες βιώνουν με τον χειρότερο τρόπο τα αποτελέσματα των επτάμηνων πειραματισμών του ΣΥΡΙΖΑ με νέες αιματηρές θυσίες και περαιτέρω μείωση των εισοδημάτων τους, η Αριστερά υλοποιεί αθόρυβα και απερίσπαστα την ιδεολογική της ατζέντα στην παιδεία, στο μεταναστευτικό, στο επίπεδο της κοινωνικής προπαγάνδας. Ενώ η κοινωνία έχει στραμμένη την αγωνία της στην προσπάθεια της επιβίωσης, λαμβάνει χώρα μια άνευ προηγουμένου εθνική αποδόμηση που λίγοι αντιλαμβάνονται και ακόμα λιγότεροι την επισημαίνουν. Μπορεί στο οικονομικό πεδίο οι σύντροφοι να μην κατάφεραν τελικά να πραγματώσουν τις ιδέες τους και να συμμορφώθηκαν(;) με τους κανόνες του καπιταλισμού, στους άλλους τομείς όμως που δεν υπάρχει το μάτι της τρόικα συνεχίζουν ακάθεκτοι το χτίσιμο της μαρξιστικής κοινωνίας γκρεμίζοντας αργά και μεθοδικά καθετί που συγκροτεί την εθνική μας ταυτότητα.

Η τοποθέτηση του Νίκου Φίλη στο υπουργείο Παιδείας δεν ήταν καθόλου τυχαία. Ενώ η πλειοψηφία των ανθρώπων των γραμμάτων και των καθηγητών της χώρας ανήκει στην Αριστερά, δεν επελέγη κάποιος από αυτούς για την θέση του υπουργού Παιδείας αλλά ο διευθυντής της εφημερίδας του ΣΥΡΙΖΑ, δηλαδή ο επικεφαλής της κομματικής προπαγάνδας της Κουμουνδούρου. Άνθρωπος χωρίς καν επαρκή μόρφωση αλλά με τις κατάλληλες ιδέες και τα κατάλληλα προσόντα για την δουλειά που του ανετέθη. Ο άνθρωπος που έχει "επιστημονική άποψη" για την Γενοκτονία των Ποντίων χωρίς να είναι ιστορικός και που η πρώτη του μεγάλη μεταρρύθμιση στην Παιδεία ήταν η ευκολότερη απαλλαγή των μαθητών από τα Θρησκευτικά. Την ώρα που η αντιπολίτευση στη Χώρα κοιμάται ή αλληλοσπαράσσεται, η Κομισιόν εγκαλεί τον Νίκο Φίλη για σχέδιο κομματικοποίησης της δημόσιας διοίκησης. Χτίζεται έτσι το σοσιαλιστικό οικοδόμημα στα πρότυπα του '81, τότε που η Παιδεία διαλύθηκε σε μεγάλο βαθμό με παθογένειες που την συνοδεύουν μέχρι και σήμερα.

Κι ενώ η διοίκηση στην Παιδεία κομματικοποιείται, αναλαμβάνει την "αναμόρφωση" των σχολικών βιβλίων μια ομάδα "διακεκριμένων" εθνομηδενιστών με επικεφαλής τον Αντώνη Λιάκο, γνωστό αποδομητή της ιστορίας ο οποίος εκτός απ' το ότι αμφισβητεί την Γενοκτονία των Ποντίων όπως και ο υπουργός του, υποστηρίζει μεταξύ άλλων ότι οι Μακεδονομάχοι που απελευθέρωσαν την Μακεδονία με τους αγώνες τους ήταν... "τζιχαντιστές" που έκαναν εθνοκάθαρση κατά των Βουλγάρων ενώ αποκαλεί "εθνικιστές" τον Μίκη Θεοδωράκη και τον Γιάννη Ρίτσο. Tην ίδια ώρα η Νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ ζητάει την κατάργηση της προσευχής στα σχολεία. Αυτοί λοιπόν οι άνθρωποι έχουν αναλάβει να αναμορφώσουν την εθνική παιδεία και να (παρα)μορφώσουν τους νέους της Πατρίδας μας. Με το γκρέμισμα και την αλλοίωση της ιστορικής αλήθειας σύμφωνα με τις πολιτικές τους ιδεοληψίες αποσκοπούν στην παραχάραξη της εθνικής ταυτότητας των Ελλήνων. Προσπαθούν με κάθε τρόπο να αποδομήσουν την ιστορία αναθεωρώντας τα γεγονότα, να γκρεμίσουν την ιστορική συνέχεια του Ελληνισμού, την αδιάρρηκτη συμπόρευσή του με την Ορθοδοξία, να αποκαθηλώσουν τις παραδοσιακές και διαχρονικές αξίες της φυλής. Με την πολιτική των ανοιχτών συνόρων θεμελιώνουν το ιδεολόγημα της πολυπολιτισμικότητας, αλλοιώνουν τον ελληνικό πληθυσμό βάζοντας βόμβα στα θεμέλια της κοινωνικής συνοχής και ειρήνης.

Ο οδοστρωτήρας του εθνομηδενισμού κινείται αθόρυβα και ύπουλα δηλητηριάζοντας τις αθώες ψυχές των μαθητών που αντί για πολίτες με εθνική συνείδηση γίνονται γενίτσαροι χωρίς ταυτότητα και προορισμό. Και μπορεί αργά ή γρήγορα η ζημιά Τσίπρα - Βαρουφάκη στην οικονομία να διορθωθεί αλλά η βλάβη που συντελείται μεθοδευμένα στην εθνική μας παιδεία θα είναι ανήκεστη και μη αναστρέψιμη και με πολύ πιο οδυνηρά αποτελέσματα από μια οικονομική ύφεση. Πού είναι άραγε οι θεματοφύλακες της Παιδείας και της ιστορίας να αντιδράσουν σε αυτό το συντελούμενο έγκλημα; Πού είναι η Ακαδημία Αθηνών, ο πνευματικός κόσμος της χώρας; Πού είναι η Εκκλησία; Θα επιτρέψουμε τόσο εύκολα να γκρεμίσουν κάποιοι τα θεμέλια της εθνικής, πολιτιστικής και μορφωτικής μας υπόστασης;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου